Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przyjęcie porządku obrad.
4.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji Rady Miejskiej.
5.
Informacja o działalności Burmistrza w okresie między sesjami.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Wojnicz.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Wojnicz na 2025 rok.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki opłaty.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Wojnicz na lata 2026 - 2030.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przedłużenie umowy dzierżawy.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie uzgodnienia przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych pomnika przyrody.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Programu współpracy Gminy Wojnicz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2026 rok”.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zwolnienia z części opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi posiadających kompostownik przydomowy.
14.
Zapytania i interpelacje.
16.
Zamknięcie obrad sesji.